onsdag 22 februari 2012

Dream Kitchen





Jag har bloggat om det förr. I min gamla blogg, men jag gör det igen. Detta är ungefär mitt drömkök. Jag vet, 50-talet är det årtionde jag gillar mest men jag älskar typ allt som har med Diners och sånt att göra (även om jag aldrig varit på ett), sen älskar jag självklart mycket annat med 50-talet också. Men ja, ett 50-tals kök har jag i alla fall alltid velat ha. Och Johanna Östs är ju helt perfekt. Dock kommer jag inte kunna få i närheten av såhär fint då mitt kök är en liten kokvrå men ändå. Lite ska jag nog fixa! Och det kommer bli as bra.

This is my dream kitchen! Even though the 50's is the era I like least, it's something about diners that I love. I want a diner kitchen! Johanna Östs kitchen is perfect. Look at it!
My kitchen is very very small but I'm going to make it a pretty kitchen anyway!

Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar