tisdag 21 februari 2012

Fine things we love

















Source: all kinds of sites. I don't actually remember. But I guess etsy, ebay, various blogs and probably google. haha.

Okej, så jag är sjukt trött efter dagens arbetspass. Därför visar jag er en bunt med bilder på fina människor och fina kläder, annat roligt med. Enjoy. Hoppas jag är mer piggare imorgon, efter ett kortare arbetspass. Så ska jag försöka vara här mer 'på riktigt'. Då jag bland annat tänkte visa er lite köks inspo som jag tänker sträva efter i min lilla lägenhet sen! :) Puss på er fina läsare.

ps. 40'tals tjejen på bild nr 9, alltså. Skulle döda för att få se ut som henne. Hon e sjukt jävla snygg och gullig. She really has the looks liksom.

So, I'm almost dead. So so tired after today's work. Hope I will be more 'alive' tomorrow, I will probably do some more interesting blogging then. Maybe post some pictures on how I want my future kitchen, I know exactly how I want it :) Stay tuned then!

ps. I love the 40's gal on picture 9. SO PRETTY. LOOK AT HER! Oh, wish I had her looks.
Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar