onsdag 29 februari 2012

Josefine's new home

 Så, detta är då officiellt mitt hem i ett år framöver. Imorgon börjar flytten! Kan verkligen inte bärga mig.
Det ganska så fula utsidan...
Gör ändå inte så mycket med tanke på hur tjusigt det är inuti! Så, här bor JAG. Jag jag jag, ingen annan. Jo, kanske framöver en liten kisse till mig. Jag är katt människa så det bara skriker om det. Och eftersom jag inte vill skilja på mina älsklingar här hemma (för det skulle vara hemskt elakt nu när de är vänner) så jag skaffa mig en egen. Om det blir en kattunge eller en fullvuxen vet jag inte än, men det ska vara en med personlighet! Jag döper honom gärna till Sixten eller om det är en hon till Edith. Sitter och söker annonser för fullt på blocket på katter faktiskt... nog om det.

Jag har bättre saker för mig! Kanske borde packa ner mitt nuvarande hem i kartonger? vore en bra idé. 
På fredag kommer jens över till  nya lägenheten och ska hjälpa mig att inreda! Team Jens och Jossan can't fail! hahaha.
Tjing!

So, this is my new home. It's pretty ugly if you look at the house outside. But inside, it's really pretty!
Tomorrow's the big day but I'm spending my time looking for cat's on internet. I really want a cat. I have my two angels at home and I don't want to seperate them (as my mum wants at least one of them) so. I'm leaving my angels with my mum, they're in safe hands here! And, I'm going to find my own kitty! I don't know if I will buy a little kitten or a grown up cat, let's see. I want him/her to have personality though! If it's a boy, I'm going to call him Sixten, and if it's a girl, her name is going to be Edith. Cute huh?
Say hello to my new house, I will do tomorrow or on Friday when I'm almost finished with everything.
Jens and I are going to fix the apartment together. Team Jens and Josefine can't fail!

Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar