fredag 17 februari 2012

Let's celebrate

Så, det är dags att avslöja en liten grej då. Jag har blivit med lägenhet! Igår faktiskt. En liten etta, ute i blackeberg! (haha).. vad gör man inte? Jag vill gärna flytta ut innan jag är 40 liksom. Det är i alla fall en liten etta på 26 kvm, ljus och fin. Jag hyr den dock i andrahand i ca ett år, med hopp om förlägning. Och under tiden tänker jag då söka min egen. Jag är så himla lycklig nu så ni förstår inte! Jag har drömt om det här i de senaste 4 åren typ. Äntligen är det min tur! Jag vet hur jag ska inreda på pricken ungefär, även om jag inte har sådär jääätte mycket utrymme. Min lägenhet kommer bli super mysig! Och jag lovar att visa er bilder sen!
Inflyttningen är redan om två veckor!!

So, I have a little suprise to tell you. I finally got my own apartment! I've been waiting for this moment for like 4 years. It's a small apartment but it'll be perfect for me :) It's also a sublet apartment so I'll have it for like one year and maybe a little bit longer. I know exactly how I'm going to decorate it and everything. I'm moving in in two weeks! :D I'm so exited!!!

Lot's of Love!
Josefine

4 kommentarer:

  1. Congratulations with the apartment!!
    Very curious on how you will decorate it!

    xx
    Lindsay Lane

    SvaraRadera
  2. Thank you so much! :) I promise to post pictures when I'm done with it!

    xx josefine

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket Sanna! :) kram

    SvaraRadera