lördag 18 februari 2012

My golden dress

 Picture; me



Jag är fortfarande himla himla exalterad över att min klänning är med i Naomis bok 'Style me vintage clothes', eftersom jag lånade ut den till henne då jag bodde i London i somras. Det är den finaste klänningen jag någonsin har ägt (och den äldsta) och det är himla synd att den är lite för liten för mig. Den passade perfekt på modellen Annie pancake dock, hon var super duktig och jätte söt tycker jag. Flapper looken passar verkligen henne!
Jag måste fortfarande köpa boken, men jag är ganska fattig nu och alla pengar går till lägenheten. Men snart snart så. Can't wait.

I'm still so exited for my dress to be featured in Naomis book 'Style me vintage: clothes' It's the most beautiful dress I've ever owned. And I'm still looking at it everyday with big eyes as I did when I just had bought it. It's such a shame it's a little too small for me. It fitted perfectly on Annie pancake though. Who was such a cute gal and amazing model I think. The flapper look really fits her!
Still need to buy the book, but I need all the money I've got at the moment, everythings going to the apartment!

Lots of love
Josefine

1 kommentar: