lördag 18 februari 2012

Outfit post


Fur Coat - Vintage
Gloves - Vintage
30's hat - Ebay
Bag - Vintage
My little fur buddy - Ebay

Såhär såg jag ut idag när jag, mamma och hennes kille åkte iväg på shopping!
Orkade inte göra något speciellt med håret idag. Det fick bli hängandes tråkigt. Men en av mina favorithattar fick åka på! Vi åkte till erikshjälpen för att se om vi kunde hitta ett litet fint matbord som jag kan ha i lägenheten sen men, inget resultat. Hittade inget som passade varken storleks mässigt eller färgmässigt. Jag gillar inte alls sån där ljus trä färg. Det ska va mörk! haha. I alla fall.
Jag tvingade på Lina att blogga igår men hon hade lite fullt upp, haha. Bara jag som inte har något liv och bara bloggar och bloggar. Hoppas ni gillar det dock! Jag har ätit Thai mat idag också, svin gott. Åh. Men nu ska jag rycka upp mig och rulla upp håret tills imorgon då Lina och Johanna kommer hit. Johanna ska fota mig och Lina inför ett litet projekt vi har till bloggen. Spännande!

So, this is how I looked like today when my mum, her boyfriend and I went out for some shopping!
I didn't do anything special to my hair today, was too tired. But I put on one of my favourite hats and everything felt better! I tried to get Lina to blog yesterday but she was busy with a lot of things. I'm the one who has no life here.. haha. Oh well. I'm going to set my hair now 'cause Lina and Johanna is comming here tomorrow. Johanna's going to take some photos of me and Lina for a little project that we're having, something special for the blog :) Stay tuned, okay?

Lots of love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar