söndag 19 februari 2012

Eddie the skull




Dress - 30's dress from Jills shop on etsy: Adeline's Attic Vintage
30's hat - Old Touch (best vintage shop in Sweden if you ask me)
Gloves - Flea market bargain
Lipstick - The famous colour 'Ruby Woo' by Mac.

Jag springer runt här och plockar med grejer och poserar med min dödskalle Eddie. Jag gillar honom. I alla fall, dagen har varit väldigt produktiv. Johanna och Lina var här och vi fotograferade lite inför vårt lilla bloggprojekt som jag nämnde igår. Det ska bli himla kul och se resultatet sen! Lina sa att hon skulle blogga så vi får hålla tummarna för det :) hahaha. I know you all are interested in her ;) hehe. Annars då? Jo, vi har fikat både scones och croissanter. Drack té gjorde vi också. Gott! Nu ska jag laga middag med min kära mor. Har ni haft en fin söndag? Berätta!

So I'm running around here fixing with things, and posing with my dear skull Eddie. Johanna, Lina and I had our little photoshoot today, as I told you yesterday. Our little blog project. I'm so exited about the result. You will see the picture when they're done! We also ate brunch, sort of. Croissants and scones. And tea of course. Sweet! Did you all have a wonderful Sunday? Tell me about it :)
ps. Lina told me she will be blogging some, let's keep our fingers crossed. Hihi

Lots of love
Josefine

1 kommentar:

  1. hello beautiful!

    thanks for the comment, glad i found you too, the dress was divine.

    Definitely following.
    xx

    SvaraRadera