fredag 24 februari 2012

Wedding Inspo


Så, ursäkta för dålig blogging men idag har man allt haft det fullt upp. Ungefär i alla fall. Tog det ganska så lungt under dagen och åkte sedan in till stan med mamma och hennes kille framåt två tiden. I hopp om att hitta ett köksbord till mig återigen då, vi gick på en antik affär på fridhemsplan bla men där var det ju svindyrt. Sen tog vi en tripp förbi myrorna men där har de ju inte direkt möbler (inte på den myrorna i alla fall) men det fanns ett bord, som faktiskt var jätte fint. Och kostade 200 kr! MEN, det var alldeles för lågt. Så det hade inte blivit bra som köksbord inte.
Senare på eftermiddagen träffade jag min bästa vän och partner in crime; jens. Vi gick till Old Touch (where else?) och jag köpte en liten fin grej. Inte bröllopsklänningen som ni ser på bilden tyvärr, som förövrigt är helt amazing. JAG SKA HA DEN. Hoppas den hänger kvar en månad till. Den var där när jag var där förra månaden i alla fall. Helt galet fin är den, kommer drömma om den. I alla fall. Resten av eftermiddagen spenderades på Mc Donalds... oh god. Där vi vräkte i oss mat och pratade skit. Gotta love sånt <3
Jobbade en sväng sen och nu är jag hemma. Produktiv och mycket fin dag! Visar mitt lilla fynd imorgon!

So, I found this AMAZING wedding dress at Old Touch today. I gotta have it!!!! But I bought something else, and way mor cheaper today (pics tomorrow).. and yeah. I hope the dress will hang there when I visit the store next time 'cause it has to be mine! I'm probably gonna dream about it. Spent my day with my lovely best friend and partner in crime Jens. Oh, we had such a lovely time as usual. God I love that boy <3 Hope you all had an fantastic Friday :)
Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar