tisdag 20 mars 2012

1930's glamour and cocktails

Först av allt, förlåt som fan för dålig bloggning. Ska bli ändring på det. Lovar. Himla mycket saker som händer just nu bara. Men jag täntke dela med mig av två bilder från min inflyttningsfest med 30-tals tema som gick av stapeln i lördags. Hade the time of my life hela kvällen/natten/morgonen!


Min frisyr blev inte alls som jag ville. Istället för att rulla upp håret på spolar (vilket jag inte hade tid till typ) så tänkte jag locka det med locktång som Jens gjorde på mig när vi fotograferade och körde 20-tals tema. Men jag fick inte till samma sorts lockar som han så det blev ingen 30-tals feeling at all typ. Men men. Med hatten på blev det bättre :)
Här är alltså jag med mina två finaste bästa vänner!
 Tänk vad mycket ens vänner betyder för en egentligen :)
Jag somnade inte förens runt sju tiden på söndag morgon så jag var lagom mör när jag vaknade upp sen vill jag lova.
Jens har sytt klänningen jag har på mig föresten, visst är han duktig?!



First of all, sorry for the lack of blogging. I have so many things going on right now so the blog has to suffer. I thought I would share to pretty pictures from my housewarming party with 30's theme. Last saturday was such a lovely time.
I didn't have time to roll my hair in my usual set so I thought I'd try to curl my hair with the curling iron (Jens curled it when we had a little photoshoot with 20's theme, and he made perfect curls).. but yeah, i couldn’t curl my hair as he did. So, I didn't get that 30's feel on my hair.... anyway. With my 30's hat on everything got better. Hehe. Jens made the dress for me by the way, isn't he awesome?!
All these photos were taken by Aina!

Lots of Love
Josefine xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar