tisdag 13 mars 2012

A bit of pincurling

 Jag är oftast alldeles för lat för att göra pincurls. Jag måste sluta vara lat. Jag har så himla tjockt hår dock och känner mig as dålig på att göra dem så, men igår tog jag mig äntligen i kragen och gjorde det.
 och faktiskt så blev det väldigt bra resultat! I'm pleased!
Måste ju ha så här varje dag ju! Ibland tycker jag att det är skönt att ha mitt hår rakt bara för att det är så himla lent och så då. Annars är mitt hår så frissigt, typ när jag rullar det på spolar och så för att få mer 20/30-tals look. Brukar även bli as frissigt när jag gör pincurls med men inte denna gång inte! happy

I'm usually so lazy that I don't do pincurls. I have to stop being lazy now. Because look how pretty it is (as if i didn't know that allready).. I have to wear my hair like this more often! everyday please.

Lots of Love
Josefine

2 kommentarer:

  1. love love love it! fan va nice du fick till luggen!

    SvaraRadera
  2. men tack du!! :) jag blev sjukt nöjd med luggen med faktiskt! hihi
    /jossan

    SvaraRadera