måndag 12 mars 2012

Housewarming party in 1930's hollywood


Så på lördag kommer det vara lite festligheter hemma hos mig! Inflyttningsfest står på schemat och inte vilken inflyttningsfest som helst utan inflyttningsfest i 30-talets anda. Jag själv, har knappt några 30-tals kläder (vilket jag är skit ledsen över, önskar jag var rik så jag kunde köpa alla fina 30-tals kläder i hela världen).. nog om det. Det kommer bli fantastiskt! Så just nu sitter jag och googlar på 30-tals recept på lite tilltugg jag kan bjuda på. Ska verkligen bli underbart att få visa lägenheten för mina fina vänner och bara umgås med dem en hel kväll/natt.

So, on Saturday I'm having a housewarming party with 30's theme! It's going to be amazing. I havn't got many 30's clothes at all almost (I'm so sad, I wanna be rich so that I can buy all the 30's clothes I want)..
Anyway, I'm stuck on google right now searching for 30's recipes to see if I can find something to fill my friends tummies with. It's going to be a lovely time!

Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar