torsdag 8 mars 2012

Settled down

 Efter 4 dagar i lägenheten kunde jag inte motstå att köpa denna kisse. Blocket, 100 kr. Hennes namn är Miss och hon är jätte fin!
 God natt, typ.
En promenad runt området där jag bor. En fin herrgård finns där. Och så kan man promenera längst mälaren. As fint på våren. Ska bada där i sommar!

Här är jag poserandes i min favorit bh.
 hej hej

Det är mycket som händer just nu i mitt liv. Både bra och mindre bra. Men jag tar det lugnt och fokuserar på att göra saker som jag mår bra av. Umgås med vänner och äta spaghetti varje dag ungefär. Jobba lite också. Sen så planerar jag även min inflyttningsfest som ska gå i 30-talets anda. Kommer bli awesome!

So much things going on right now, good and bad things. But I'm focusing on doing things that makes me feel good, like hang out with my friends and eat spaghetti all day. Work a bit as well. Hey, what do you think about my new cat Miss by the way? isn't she cute? And yeah, Miss is her name.
All the other pics are from this week too. My bed, a nice castle near where I live, and little me in my favourite bra.
Hope you all had an fantastic week!

Lots of Love
Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar