fredag 6 april 2012

1930's lace bed jacket

1930's bed jacket - Ebay
Lace peplum top - Topshop
Skirt - Primark
Gloves - Vintage
Bag - Vintage
Shoes (which you almost can't see) - Ellos

Äntligen. Igår fick jag ett paket hem, igenom brevlådan. Ett litet platt paket. Jag höll tummarna medans jag öppnade det, att det skulle vara min 30-tals 'pyjamas' jacka som jag beställde på ebay förra veckan. Och självklart var det den! Den var finare än vad jag trodde och jag är helt kär i den. Fina spetsdetaljer och lite persikofärgad. Inte vit som bilderna visar. För tillfället mitt favoritplagg i garderoben! hehe.

Yesterday I got a package with my 1930's lace bed jacket, that I bought on ebay last week. I'm so in love with it! Cute lace details, and everything about it is just perfect. I think it's my favourite piece of clothing in my wardrobe at the moment.

Lots of Love
Josefine xxx

1 kommentar: