fredag 27 april 2012

Friday lovely Friday





Lovely friday!

Har avnjutid en väldigt god middag med finaste Jossan och Ida!
Det bjöds på fiskgryta.:)
Ikväll är det pepp på spelning, Punk woohoo!
Klirrade en flaska för det röda vinets skull som Ida hade med sig.
Måste tillägga att Jossan är skaparen av mitt fabulösa hår! LOVE IT! Well, ska släppa ut lockarna snart.
Well well, Jag MÅSTE skriva lite om mig.. Ja jag Lina
Jag är en kvinna i mina bästa dagar!
Är helt tokig och inspirerad i allt som har med vintage att göra.
Jag träffade Jossan genom mitt jobb, vi klickade och ska fortsätta uppdatera i bloggen , framförallt jag :)
Nu ska vi dricka mer vin göra stan osäker, ha kul och däcka med gott samvete!

Love  Lina! :)

Lovely Friday!
Lina here, a woman in her best years! I'm into vintage, everything that comes with it.
Ida, Josefine and I ate a lovely dinner at Josefine's aptm. Josefine did my hair, I love it. Oh well, it's not really finished but. We're going to a pub tonight to listen to some bands, and drink beer. Have a lovely friday! We will :)

Love, Lina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar