torsdag 19 april 2012

A new destination

Den lilla "överaskningen" jag skrev om i helgen är, att jag ska ut och resa. Inte än suprise så direkt, för det gynnar ju inte er. Haha. London är resmålet iaf, 24:e gången gillt tror jag. Jag åker den 19:e maj och kommer hem den 22:a. Det jag ska göra är: Träffa Hilda, träffa fin pojke, dricka förjävligt många Strongbows på alla möjliga uteserveringar. Helt enkelt  bara NJUTA. Önskar jag hade alla pengar i världen så jag kunde gå på mina favorit vintage butiker också, men men :( Något kanske följer med hem i alla fall :)

So. The little suprise I talked about this weekend is, I'm going to travel. The destination is: London. My 24th time I think. Hehe. I'm going to stay there from May 19th - 22th. It's going to be so nice! What I am going to do there? Meet my friend Hilda (havn't seen her since December, Meet a lovely chap, and drink loads of strongbow! Wish I had a lot of money so I could shop as well. Oh well, it's going to be fab. Can't wait!

Lots of Love
Josefine xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar